Tuesday 5 July 2011

DUA JEWW???

Aku tengok skrin macbook aku nih…
aku tenung…
dua jew?
aku renung…
DUA JEW???

Aku klik butang refresh…

Klik lagi…
Dan lagi…
Dan lagi…

Masih tak berubah…masih dua.
*Satu tu aku rasa dia memang sapotif dan mungkin jua memahami.thank you yew.
**Lagi satu tu.ish.kawan se-straw, se-bantal, se-mangkuk, se-peket, se-selimut, se-kelas, se-nakal, se-gila, se-kotak (ahem), se-batang (aHEM)…dan macam macam se lagi…so…memang patutlah…

Ish…tak buleh jadi nih…tak buleh tak buleh...

Haaaa!!!!

Mentol jamban kaler kuning bosinar ateh kopalo den!

“loooooong…”
“ape?”
“ape password email ko?”
“email yang mana?”
“yang mana mana lah…”
“beep beep beep beep”
“okay…thank you long…”
“ko nak buat ape?”
“adalah…hikhikhik…”
“baaaaaaaik ko cakap ko nak buat ape?”
“ala…aku nak ko jadi follower blog aku…aku tak kira…aku nyer baru ***dua jew!”


nota:
* penulis conteng-conteng yang hebak! Tepuk tangan. Clap clap clap.
** teman kembara aku. You know who you are. High five no…eh…nini.
*** sekarang dah LIMA. saya sangat gembira. tengkiuh tengkiuh.

2 comments:

  1. hehehe..you do have a nice blog cik ct..so enjoyable to read..dont worry, mama will be your loyal follower..keep it up!<3

    ReplyDelete