Friday 12 August 2011

aku dh agak dh / ouhh mann


Dat "aku dh agak dh" mment bila aku dh siap2 nasi,lauk,kuah,kicap sikit ngan teh o panas,bawa semua tu depan tv,duduk je...Kasih Alia pon dh habis.

Dat "aku dh agak dh" mment TIAP KALI aku nak pakai stapler...mesti bullet dh habis. TIAP KALI OOOKKK!!!

Dat "aku dh agak dh" mment bila aku sidai baju kt luar je hujan,sidai kt luar je hujan.pastu,angkat je hujan behenti,angkat je hujan behenti.

Dat "aku dh agak dh" mment bila org lain bnyk kali parkin x byr x kna saman tpi bila aku baru skali tu jerlh parkin x bayar,terus kena saman!!!

Dat "ouhhh mannn" mment bila ko tgh buat weekly laundry, dh jalankn mesin basuh baru tejmpe sehelai,sehelai je tshirt tak dimasukkan sekali.

Dat "ouhh mannn" mment bila ko capai je cotton bud, azan pon bunyi.

Dat "ouh maannn" mment bila ko jaga nak minum je azan subuh pon bunyi.

No comments:

Post a Comment