Thursday 16 February 2012

kepanjangan ekor rambutnya…

Oklah…masa gi penang…tak larat siot nak tunggu nasi kandaq beratuq tu bukak pukui 10 malam…seharian dah ke situ ke sini…by malam…takde sape berminat nak drive turun ke Georgetown dah…hahahahaha…

Last day kat penang…lalu depan masjid kapitan kling…terus suggest kat cikhas “weh…makan tengah hari kat sini jelah weh…”

Bila siang…memanglah bukan nasi kandaq beratur…dia dah jadi nasi kandar masjid kapitan kling kalau tak silap…

Bolehlah…asal dapat feel makan kat tepi jalan bawah pokok…

So…kitaorang pon beratur…(still kena beratur ok)…pastu makan…omnomnomnomnomnom…minum air gulp gulp gulp…

Pastu aku perasan…ada empat orang mamat ni…erm…not wanting to stereotyping anyone here…but…aku nak bagi gambaran yang paling tepat ni…hahahaha…

diaorg dressing tipikal mat rempit arrr…hahahahaha…dari baju, ke seluar, ke kasut, naik balik ke rambut, spek mata hitam masing2…and erm…muka….ok ok…tak baik…aku tau…tapiiiiiiiii….muka stok kalau aku nampak diaorg ni berjalan ke arah kereta aku, aku akan lock kereta aku, kalau masa tu kereta aku tak berlock….atau aku akan alihkan handbag aku…baling ke tempat letak kaki ke…sorokkan lagi ke…hahaha…ok…aku tau…keji keji memang keji ok…

i hope you get what I mean…hahahahahaha…

Ok…and so…they ate and paid and went to their parked motorcycles…not far from where I was seated…so aku boleh nampak lah gerak geri mereka…

Jap…Kenapa ko asyik betul perhatikan diorang ti?

Aku pon tak tau kenapa aku nak perhatikan mereka okkkk….hahahahaha…

And then…salah seorang daripada mereka, A lah katakan…pass something kat kawan diarorg, B lah katakan. Then B…pegang benda tu sambil dia pon keluarkan something from wallet dia…aku assume duit lah…then B trus gi kat seorang makcik ni…yang tengah duduk kat entrance masjid kapitan kling dengan anak kecik dia…B belutut, hulur duit tu kat makcik tu…borak-borak sikit, mamat tu pon ciao, makcik tu pon cium2 duit tu sebelum masukkan duit tu dalam kole kat tangan dia.

So kids, do not judge a book by its cover.

Or dalam kejadian ini…

jangan nilai seseorang itu melalui kepanjangan ekor rambutnya…

No comments:

Post a Comment