Wednesday 22 June 2011

pe'el empat beradik part 3/4


Korang sok merasalah benda benda ni…mak aku dah merasa dah…


 +

Gambar di atas…cuba anda combinekan…

Sukar? tak boleh? Macam mana?

Ternyata anda tak ada akal yang kreatif seperti budak di atas…



Abang aku yang lagi sorang ni…extra nakal weh…borderline ADD gitu…
Masa dia umur umur tadika jugak lah…tah ape dia buat kat belakang rumah tu…
Sayup sayup jer bunyi orang nangis minta tolong… “maaa maaa maaa….maaa maaa maaa….”

Bila mak aku jumpa abang aku tu…dia dah terhoyong hayang dah…dengan tin tu dah fully serkup kepala dia…abang aku…umpama…robokop tak jadi…manusia berkepala tin…hahahahahaha…

Puas la mak aku sapu minyak…sabun dan segala bagai nak tarik keluar tin tu…tak berjaya…sebab telinga abang aku tu dah terstuck…kan tin milo tu dia tak straight…macam ada sisi kat bahagian dalam tin tu…argh…korang tengoklah tin susu anak masing masing…abang aku dah kepanasan ketakutan ape semua bagai…melulong lulong…hahahahaha…kejadian berlaku kat rumah masa tu…mak aku terpaksalah berjalan kaki…jauh tak jauh la…sambil memimpin anak separa robokop dia tu ke stesen minyak kitaorg…minta tolong pomen kat situ…hahahahahaha…akhirnya berjaya gak lah cabut tin tu…pomen tu kena pial mulut tin tu dengan spana…ha…berasap kepala abang aku kat dalam tin tu…padan muka.

Moral of the story: beli milo peket.

3 comments:

  1. hahahahahahahahah wey lawak seyh cite ni.. aku bleh bayangkan..camano nak buek ni? aku ada 4 abang. so kau bleh imagine lah kan? but im happy having a boy. aku rasa mereka akan buat aku jadi ibu yang bersabar. heheheheeh

    ReplyDelete
  2. oh my....4 orang...it must be so colorfullll!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. ko tgk mak ko bersabar tak?

    ReplyDelete