Thursday 21 July 2011

ular ular ULARRRRRRR

twenty years ago , before ayah aku kena panggil ke sekolah rendah masa aku darjah satu…aku rasa…parents aku dah start syak dah…ada yang tak kena nih dengan mata anak diaorang nih…

Masa tu kitaorg duduk kat rumah nenek lagi…aku rasa…incident ni took place masa aku umur umur tadika nih…masa tu seingat aku…kakak aku ada…and one of my abang ada…parents takde…

Aku nak gi toilet shee-shee…ok…aku pon gi…lalalalalala…pastu aku nampak ada ular hokeeeyyyyy atas lantai, cantik giler terbentuk huruf S…kaler hitam…panjang gak arr…

Aku apa lagi…menjerit tak cukup silabel lah…

“aaaaaaaaaaa ular ular ULARRRRRRR!!!”

abang and kakak aku pon datang…

“mana mana???”

“DALAM BILIIIIKKKK MAAAANNNNDIIIIII!!!”

diaorg pon gi tengok.

“takde pon…”

“haaaaahhh takkan dah lari ikut lubang air???” aku pon gi menjenguk untuk kepastian…aku menjengah ke dalam toilet…terus nampak ular tu….

“TU TU TU LAH….KAT KAKI KO TULAH WEHHHHHHH”

melompat mereka berdua!

“mana? Mana?”

“tu…TUUUUU…” nak tercabut jari telunjuk aku ni menunjuk…aku tunjuk dengan tepat kali ni…ular tu pon tak gerak…kenyang barangkali…

“itu tali pinggang lah BUTERR!”



No comments:

Post a Comment