Tuesday 2 August 2011

adik meme

selain dari my given name...aku juga dikenali sebagai "adik meme".

hahahahaha...

abang aku sorang ni teramatlah popular di kuala pilah...

kantin sekolah aku sebelah dia jalan...laluan budak budak sekolah lain selalu guna untuk balik...so, bila aku lepak lepak kat kantin sekolah...ada jerlah tedengar...

"weh...tu weh tu weh...adik meme adik meme..."
"mana mana mana?"

bila kadang kadang aku balik sekolah jalan kaki...juga akan tedengar...

satu group ni akan: "sweet sweet..."
then bila salah sorang diaorg perasan...dia sound: "weh kau nak mampuih ko??? tu adik meme lah!!!"
then semua akan diam...jalan laju tak toleh belakang.

...kahkahkah...aku pon tak tau kenapa.

atau masa jalan jalan dengan kawan kawan cina aku...selalu jer tedengar...

"uming ai...cun ee lak ai amoi tu..."
"amoi kepala hotak ko...tu adik meme lah."

selalu juga terjadi...

"dik...tadi ko gi ______ eh?"
"eh mana ko tau?"
"kawan aku ada nampak."

"ko buat ape kat ______ tadi dik?"
"adalah...aku tak nampak ko pon kat situ?"
"aku mana ada. kawan aku nampak ko."

"ko suka betul gi minum kat _____ kan..."
"mana ada selalu sangat..."
"ada...kawan aku dah tiga kali nampak ko kat situ."

i have no privacy.

hahahaha...

No comments:

Post a Comment