Tuesday 2 August 2011

Zaman kain biru muda


1997 and 1998 adalah zaman kegemilangan aku kat sekolah ar.

Aku manjang dapat hadiah tah dari sape sape…gi toilet kang ada orang tahan…kata ada orang suh pass kotak ni kat aku…bukak bukak tengok ada music box gitewww…sape sape birthday time tu…dapatlah music box dari aku.

Kot tak pon…balik dari rehat…raba raba bawah meja ada surat tak bersain…dapat surat cinta gitewww you…

Tahun 1997 ngan 1998 nyer valentine’s day pon…belambak cokelat aku dapat. Ala…kan selalu bila ada hari hari special…ada jerlah kelab itu kelab ini buat jualan cokelat ke bunga ke…pastu diaorg gi hantar dari kelas ke kelas...ingat? haaa…time tu…panas buntut semua student pompuan tunggu…sape dapat ape sape dapat paling banyak…keh keh keh…

1999 aku dah kurang fofular…mungkin dah ada freshies…and aku dah gemok kot.

Kahkah…

Zaman kain biru muda oh zaman kain biru muda.


No comments:

Post a Comment