Tuesday 14 June 2011

...and the winner for best director is...

"aku tak nampak pun reserved seat untuk parents..."
"ntah...diorg kata tadi ada...kat bahagian depan..."
"aku tengok dah penuh...bukan ada letak sign ke ape ke..."
"ada, tapi aku rasa orang main duduk jer..."
"babi...kang ayah ngan mak aku nak duduk mana..."
"diaorg dah samapi mana?"
"tah...aku rasa ayah aku sesat..."

..........................................................................................................................

"ayah kat mana? aye nyer drama dh nak start dh...!!!"
"ayah kat shell ni...simpang mana nak masuk ni?"
"depan sikit jer kat shell tu...ada stesen bas...masuk kiri lepas stesen bas..."
"dh banyak kali dah ayah pusing kat kawasan ni dik...kat mana tempat kau nih???"

...........................................................................................................................

aku tak ingat sape yang g jemput ayah aku kat shell sek 17, to lead him from there to great hall....aku rasa macam black...ke azam...aku tak sure...but they made it to the show...diorang sempat tengok teater aku. din and abe pon ada masa tu...

"ayah dah nak balik ker? tak nak tunggu sampai habis?"
"ala...ayah kan datang nak tengok show adik jer...show yang lain buat ape ayah nak tengok..."
"ala abang ni...alang alang dah sampai..."
"ala...bukan ada ape pon dah lepas ni...adik pon nak join kawan kawan dia...tak payah lah kita kacau..."
"lepas ni ada penyampaian hadiah ker?"
"tak tau lah ma...diaorang tak cakap pon..."
"ha...takde benda dah...buat ape nak tunggu lagi...ayah balik dulu k...great show..."

...........................................................................................................................

"...and the winnner for best director is....Siti Nor Azim Binti Zainal Abidin for Of Counseling and Paradox!!!!!!!!!"
"weh tek...ko lah...nama ko lah...ko menang..."
"ha?"
"naik cepat b...awak menang best director!"
"ala...tapi ayah ngan mama dah balik.........................................................."

and he missed the highlight of the entire show...her daughter winning the award...

No comments:

Post a Comment