Tuesday 14 June 2011

shee-shee and oo-ok

bila dh sampai johor. mlm. bila semua org dh masuk tido.

adoi ai perut ni. takleh jadi ni.

"ma...ma..." aku goyang kuat2 badan mak aku yg sdg perlahan2 nak dibuai mimpi tu...

"ma..."

"ape dia ko nih??"

"ma, nak oo-ok."

"tghtgh mlm buta nih???" aku angguk2. "ko ni mengada2 lah dik.lekaslah"

mak aku capai torchlite, capai cangkul, buka pintu blakang - bertemankan cahaya bulan, dgn aku melekat mcm blu-tact kt tepi dia - jalan jauh sikit (jauh tak jauh la), bajet2 spot bawah pokok rmbutan, dan trus start mengcangkul.

seminit dua lepas tu.

"ha...dah..cepat sikit..."

aku ambil posisi yg baek punya. kto lama sgt, aku amek torchlite, suluh2 cari cacing.

"dh."

"ha...tepi sikit." mak aku pon start mengambus.



dan ya, rambutan rumah nenek aku kt johor, mmg sedap. extra sweet and juicy.

No comments:

Post a Comment