Tuesday 14 June 2011

pak guard i hate you

my role as a daughter, significant other, friend, foe, student, part-time worker, etc...

owh pak guard. i fucking hate u. cos u selalu double standard. kalau bontot i mmg dh besar, selabuh mana pon, terangkot kot baju tu. budak2 intect ut u tak tahan pulak. yg lain, berlambak ajer yg pakai baju, atas gila babi nak mampos dari punggung, u kasi jer lepas. konsep dia, biar labuh, jarang takpe...wtf...ah, ini adalah salah satu sbb juga kenapa aku selalu ponteng kelas...takde baju dh nak pakai...nak beli baju baru, mama ckp tu alasan. pakai baju kurung ajer sudah pas tu. so, everyday is a monday and friday for me. mmg aku tak outstanding ar kat fac...takleh nak pakai baju fancy2...hazwanee lain ar...dia ada keta (sorry haz, mmg bukan salah ko, ko ada priviledge berkereta ke fac, pak guard ni ha). pak guard tak check pon org yg naik keta...yg jalan kaki nilah ha, ketiak peluh2 berlengan panjang, kaki lenguh lenguh ni yg diaorg tahan...ass...trick yg aku selalu buat, jln laju2...buat2 sibuk...mcm dh lmbt kelas ke, marah kt org ke...dia nak tegur pon, suara ko dh lagi kuat dari dia...so, lepas ar...all in all, ko mmg bias pak guard.

owh.org yg tunggu turn nak pakai computer, yg bilangannya, masa zaman aku, tersgtlah ciput. mcm haram jadah dok tercongok kat belakang ko. ass...kata tgh prepare nak g obersea, buat ar perangai camtu...kena bantai ngan budak skinhead kat jerman nnt baru tau. stooopidos.

owh. men in faculty of education, adalah men yg paling lah hai bosanyyer. takdo sapo untuk den cuci mato. untuk dapat surat cinta mcm kwn yg lain? haram. mungkin sbb aku gemok? cos ade jer yg ckp, siti tu kot slim sikit, aku dh tackle dh...my ass...balas aku. dia tu, kot berakal sikit, aku dh sambar dh. ptuih. mungkin aku patut amek engineering dulu.tu ar. bodoh fizik lagi.

owh intec students. what a snob. aku mmg racist terhadap mereka. snobbish nak mampos. mcm semuanya gerenti nak mampos dapat fly...term yg sgt aku menyampah. fly fly fly. your fly is open jerk. wake up and smell the coffee.

owh senior2 ku. tak rapat. aku lah. sgt tak rapat. hampir tak kenal. mungkin jua. kenapa? kot asyik g kelas balik kelas, ponteng kelas, tido, skip event...nak kenai mcm maner? lol. ada gak aku terfikir. would it be different...if i weren't this far apart from them? it may be different i guess. well, given another chance, i think i will just keep thing the way it is.

owh.hubungan ngan lecturer. pon tak rapat. aku sedikit hairan, bukan lah jeles atau jaki...dgn mereka2 yg mampu menjalinkan sirraturrahim yg baik dgn si leturer2. aku rasa, aku paling byk buat trip ke bilik lecturer adalah bila aku harus menyiap kan AE aku. tu pon, it is mandatory for you to meet up with your supervisor. lima minit pon dh kira lama. what a torture. even when i am one, i do not know how to form a non teacher-student relationship with my students. if they come to me and the reason is just to say hi......i will be like...ok, hi. (silent - awkward) can i help u with anything else? no? ok, c u in clas tomorrow. masa sekolah2 dulu pon cam gitu gak...it came naturally lah kot to me...org lain2...

No comments:

Post a Comment